Lekkere receptjes !

maandag 27 augustus 2012

Nieuw kleedje

De laatste tijd niet stilgezeten ! Vorige week woensdag naar de eerste naailes geweest hier in Melsele.... Viel een beetje tegen, we moesten een vrij eenvoudig tasje maken maar na 2 uur hadden we enkel onze stof geknipt ! Donderdag dan maar naar de openingsavond van Stik-Niklaas gegaan. Heb me dan maar onmiddellijk ingeschreven voor de workshop van 13 september. Ik kijk er al naar uit ! Bambiblauw stond daar met een kraampje, kon me niet inhouden en heb al enkele leuke stofjes voor de herfst gekocht ! Gisteren kriebelde het om van het ene stofje al een kleedje te maken. Het werd een A-lijn kleedje met stolpplooi. Het patroon tekende ik zelf van een bestaand kleedje. Ergens in de doos vond ik nog een leuk oranje stofje met witte stippen dat perfect paste als voering ! Bij het knippen zag ik dat ik 2 kleedjes uit de stof kreeg dus besliste ik om niet 1 maar 2 kleedjes te maken. ( Kan ik nog iemand blij maken ! ) Het resultaat mag er best zijn :-).
















Oranje stof met stippen: Modecoupon
Stof met blauwe sterren: Bambiblauw